Вхід

Рівне вечірнє

Вихід останнього випуску сатирично-гумористичного журналу «Перець. Весела республіка» у друкованій версії запланований на грудень 2019 року.

«Нагадуємо шановній громаді, що з січня наступного року часопис виходитиме у світ в електронному вигляді в мережі Інтернет. Отож підтримайте його не тільки морально, але й матеріально», — йдеться у повідомленні. Три останні роки свого чергового відродження "Перець" тримався тільки за передплатні кошти.  Спроби поширювати журнал у роздріб не дали результатів.

«Що стосується творчого колективу, то ми й далі будемо радувати вас гострими публікаціями, чутливими карикатурами й веселими малюнками. До зустрічі в Новому році!», — запевнив головний редактор Юрій Іщенко. У коментарі під постом видання уточнило, що зможе відновити паперову версію, якщо журнал «виправдає себе». Коштувати один примірник буде близько 100 гривень.

Український сатирично-гумористичний ілюстрований часопис «Перець» заснований у 1922 році в Харкові. Вихід журналу тричі зупинявся. Пік популярності припав на 1970-1980 рр. З січня 2014 журнал перестав виходити.Останню спроба відновити випуск журналу редакція здійснила у 2017 році. Журнал під назвою «Перець. Весела республіка» проіснував ще три роки.

 

"Укрпошта" нарешті запустила тестову версію сервісу з онлайн-передплати.

Загалом у каталогах понад 3000 індексів газет і журналів – 2252 всеукраїнських та 814 видань зарубіжних країн. Окрім друкованих, є також електронні видання. На превеликий жаль, у цьому електронному каталозі на даний момент відсутні видання місцевої сфери розповсюдження - обласні та районні газети. Хочеться вірити, що таке явище - тимчасове.

Процес замовлення й оплати займає всього 5-10 хв. А розрахуватися можна платіжною карткою або рахунком фактурою без сплати додаткової комісії.

Як зазначено на офіційному сайті "Укрпошти", передплатити газети та журнали у зручний час можна, не виходячи з дому чи офісу, за наступним посиланням: bit.ly/peredplata_online

 

Щойно у Вінницькій облдержадміністрації відбулось засідання журі з визначення переможців на здобуття Всеукраїнської літературно-мистецької премії імені Степана Руданського 2019 року. Головував на засіданні заступник голови облдержадміністрації, голова журі Ігор Івасюк.
Нагадаємо, що премія імені Степана Руданського була заснована у 1994 році, а статус Всеукраїнської отримала у 2006 році. Премія слугує продовженню національних традицій сатири і гумору, заохоченню літераторів до написання високохудожніх творів цих жанрів, наукових та критичних праць про життєвий і творчий шлях Степана Руданського, а також спонукає творчі колективи та виконавців до популяризації духовної спадщини славного сина українського народу, класика вітчизняної літератури ХІХ століття Степана Руданського та творів сучасних письменників.
Від початку заснування і до сьогодення Премію вручено 43 переможцям.  Цьогоріч номінантів було 11. Сьогодні шляхом таємного голосування члени журі вирішили присудити перше місце Михайлу Пасічнику за двотомне видання «Двовійна". Автор помістив до книги понад півтори тисячі віршів із щоденника спротиву, в яких висміює сучасне російське «великодержавіє головного мозку» кремлівських вождів.
А ось друге місце члени журі одностайно віддали рівненському журналісту і письменнику, члену Національноїх спілки журналістів України  Юрію Березі за книгу сатири і гумору «Що кому». Тут – сатиричні балади, байки, мініатюри,епіграми, афоризми та прозові замальовки. Це твори про те, що болить людям і гальмує рух вперед.
Третє місце у конкурсі дісталося Марії Катічевій - поетесі, бібліографу-краєзнавцю Калинівської центральної районної бібліотеки за збірку віршів «Тобі присвячую, земляче».

 

У честь ювілею газета влаштувала свято для сарненців у розважальному закладі «Адреналін». Присутні розважались, частувались, вигравали призи та згадували найяскравіші моменти з життя «районки».

«Для газети найголовніше - її читачі. Люди, заради яких ми працюємо, пишемо, розвиваємось. Тому задумали влаштувати свято, перш за все, для них. Хотіли, щоб на ювілей «Сарненських новин» розвагу до душі міг знайти кожен: від малечі до людей поважного віку», -  каже головний редактор видання Світлана Ляшко.

Гості свята й справді обирали варіанти відпочинку. З найменшими розважались аніматори агенції святкових подій «MetBan». Аквагримом юних красунь прикрашали працівниці підліткового клубу «Юність». А до майстрині тимчасових блиск-тату Галини Селезень вибудувалась ціла черга малечі. Найбільш творчі малювали новорічні листівки на майстер-класі від Стелли Марчук. Дорослу публіку тим часом розігрівав Dj Vаbram. А ще шампанське та солодощі на фуршеті. Святкові миті на фоні тематичної фотозони від декораторів «Lialia» фіксував Василь Сосюк.

Ювілярів вітали голова Рівненської обласної організації Національної спілки журналістів України Дмитро Тарасюк, представники влади – Сарненський міський голова Світлана Усик, заступниця голови райдержадміністрації Наталія Параниця, депутат обласної ради, колишній редактор «Сарненських новин» Микола Драганчук, помічник-консультант народного депутата Сергія Литвиненка Андрій Мичка, партнери, колеги та ветерани «районки». З нагоди свята нагородили як колектив, а також головного редактора Світлану Ляшко, відповідального секретаря Вікторію Колядич, фотокореспондента Василя Сосюка та коректора Аллу Криницьку.

Музичні привітання дарували гурт «ТАНОТА». А солісти ЗАХК «Журавка» здивували оригінальною танцювальною програмою. Ведуча Антоніна Царук провела розіграш серед присутніх. Щасливчики отримали сертифікати у спа та тренажерний зал від парку-готелю «Варшавський», фотосесію від Ірини Басистої, солодощі від кондитерської «by Leonchik», набір листівок та чашку від «Stella Sun Studio». Наостанок гостей свята частували рекордним пирогом. Його для ювілярів випікала Катерина Король.

 

Вчора за сприяння фахівців Укртелерадіопресінституту у Рівному відбувся семінар-практикум для керівників електронних і друкованих засобів масової інформації  краю на тему «Маркетинг соціальних мереж для регіональних ЗМІ, smm-журналістика». Доповідачем з цієї тематики став Денис Замрій – медіа-тренер у галузі соціальних комунікацій (м. Київ). Про актуальність семінару засвідчив хоча б той факт, що участь у ньому взяли більше двадцяти медійникків як з обласного центру, так і переважної більшості районів Рівненщини.

У цікавій та дохідливій формі Денис Замрій поділився досвідом створення соціальних мереж, як каналів промо і трафіку для місцевих ЗМІ, розповів про можливі системи залучення коштів (пряма реклама, партнерські програми),  алгоритми, метрики та функції Facebook  та Y0utube. Крім цього, гість із Києва відповів на численні питання самих учасників семінару.

Відповідно до підписаного між Укртеплерадіопресінститутом та Рівненською обласною організацією Національної спілки журналістів України   меморандуму про взаємодію і співпрацю обидві сторони досягли домовленості про проведення у січні-лютому наступного року ще одного семінару-практикуму для наших колег. 

 
Більше статтей...
An Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image SlideshowAn Image Slideshow 
bulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbulletbullet
spinner